အေျခခံကားေမာင္းနည္း-
1. ကားေရွ႕ခန္း စတီယာရင္ေဘးနားက ေသာ့ကို လွည့္လ်က္ စက္ႏွဳိးပါ။
2. ေျခေထာက္တြင္ နင္းစရာ သံုးခုအနက္ ဘယ္ေျခေထာက္ကို ကလပ္ေပၚတင္ထားပါ၊ ညာေျခေထာက္ကို လီဗာေပၚတင္ထားပါ၊ အလယ္က တင္စရာသည္ ဘရိတ္ျဖစ္သည္။ ေအာ္တိုဂီယာစနစ္တြင္ ဘယ္ေျခေထာက္သည္ ဘရိတ္ျဖစ္ၿပီး ညာေျခေထာက္သည္ လီဗာျဖစ္သည္။
3. ဘယ္ေျခေထာက္က ကလပ္ကို နင္းလ်က္ ဂီယာကို နံပတ္ ၁ သို႔ထိုးပါ။ ေအာ္တိုဂီယာတြင္ ဘရိတ္ကိုနင္းလ်က္ ဂီယာတံတြင္ ဖိစရာ တစ္ခုကို ဖိထားရင္း D သို႔ေရႊ႕ပါ။
4. ဘယ္ေျခေထာက္က ကလပ္ကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္းလႊတ္လ်က္ လီဗာကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း နင္းပါ။ ေအာ္တိုဂီယာတြင္ ဘရိတ္ကိုလႊတ္လ်က္ လီဗာကို ျဖည္းျဖည္း နင္းခ်လိုက္ပါ။
5. အရွိန္ရလာေသာအခါ ကလပ္ကို နင္းလက္ ဂီယာကို 2 3 4 စသည္ျဖင့္ လိုအပ္သလို ထိုးပါ။ ေအာ္တိုဂီယာတြင္ ထိုးစရာမလိုေတာ့ဘဲ လီဗာကိုသာ အတိုးအေလွ်ာ့ျပဳလုပ္ပါ။
6. ဘယ္ညာေကြ႕ရန္အတြက္ စတီယာရင္ ေခၚ အဝိုင္းႀကီးကို ဘယ္ဘက္၊ ညာဘက္ လွည့္ပါ။
7. အရွိန္တင္လိုျခင္း၊ ရပ္တန္႔လိုျခင္းအတြက္ ကလပ္ကိုနင္းလ်က္ ဘရိတ္ကိုနင္းပါ။ ေအာ္တိုဂီယာတြင္ ဘရိတ္ကိုသာနင္းပါ..
ဒါဆိုရင္ အေျခခံကားေမာင္းနည္း ျဖစ္ပါတယ္.
*************
အထက္ပါ စာကိုဖတ္ၿပီး တစ္ေယာက္တည္း ကားေမာင္းသင္ပါက တစ္ခုခုကို တိုက္မယ္၊ ေခ်ာက္ထဲထိုးက်မယ္၊ ကိုယ္လည္း ကားတိုက္လို႔ ေသရင္ေသ၊ မေသရင္ အနာတရျဖစ္မယ္၊ ဒါကၽြန္ေတာ္ ကားေမာင္းနည္းလို႔ေရးထားတဲ့ သင္ခန္းစာ မွားလို႔မဟုတ္ဘူးေႏွာ္။
ဘာျဖစ္လို႔လဲ..
စာဖတ္ရံုနဲ႔ မတတ္ကၽြမ္းႏိုင္တဲ့ ပညာရပ္ေတြရွိေနလို႔ပါပဲ.. တကယ္ေတာ့ စာဖတ္ရံုနဲ႔လိုက္လုပ္ၿပီး တတ္ကၽြမ္းၾကမယ္ဆိုရင္ ဘယ္ေက်ာင္း၊ တကၠသိုလ္၊ သင္တန္းကိုမွ တက္ၾကေတာ့မွာ မဟုတ္ပါဘူး.. အကုန္လံုး စာဖတ္ၿပီး ပညာေတြ တတ္ကုန္လို႔ ခုေလာက္ဆို ေမာင္ေပါက္တစ္ေယာက္ ကမၻာ့ထိပ္တန္း နည္းပညာရွင္ႀကီးျဖစ္ေနၿပီ..
ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ ဘေလာ့မွာ ေရးထားတဲ့စာကို ဖတ္ၿပီး အဆင္မေျပလို႔ ဆဲေနၾက၊ အျပစ္တင္ေနၾကတဲ့ မိတ္ေဆြမ်ားကို ေျပာခ်င္ပါတယ္.. ကိုယ္ကိုယ္တိုင္က ဘာမွ မသိတာကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး နားလည္ေအာင္၊ လြယ္ကူေအာင္ လုပ္ေပးထားပါလ်က္နဲ႔ သူမ်ားအဆင္ေျပၿပီး ကိုယ္အဆင္မေျပတာတာ ပို႔စ္တင္သူ၊ စာေရးသူရဲ႕ အျပစ္မဟုတ္ဘူး.. ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က် ေလ့လာသင္ယူရအံုးမယ့္ အေျခအေန အမ်ားႀကီးရွိေသးတယ္ဆိုတာပါပဲ..
ဒီေတာ့ အဆင္မေျပဘူး၊ နားမလည္ဘူး ဆိုရင္ ေျပာပါ။ အတတ္ႏိုင္ဆံုး အေျခခံကိုေတာင္ မသိေသးသူေတြ သိေအာင္လုပ္ေပးပါမယ္.. ဆဲတာ၊ ဆိုတာ၊ အျပစ္တင္တာဟာ တကယ့္ ေစတနာနဲ႔ လုပ္ေပးေနတဲ့ သူကို စိတ္ပ်က္သြားေစပါတယ္..
ဒီေလာက္ပါပဲ..
အားလံုး အဆင္ေျပၾကပါေစ..
0 comments:
Post a Comment